01 april 2006

Laatste Nieuws!

(20 oktober)
Feed
Voeg de feed toe aan je reader, je weet toch hoe dat werkt?

Regelmatig terugkomen loont
Het loont de moeite, als ik zo onbescheiden mag zijn, om regelmatig een blik te werpen zodat je een beetje het gevoel van deze weblog meekrijgt.

Labels
Het is een ratjetoe aan vormen en onderwerpen. Sinds de laatste aanpassingen heb ik nu ook labels toegevoegd aan de posts zodat je, als bijvoorbeeld je alleen graag plaatjes kijkt, snel op je plaats bent.

Update 13 dec '06: de labels worden nu in de voor blog's zo populaire wolk weergegeven.

BlogD@g
Met enige regelmaat wil ik een blogdag houden waarbij er van uur tot uur een blik op mijn dag kan worden geworpen. Onderliggend doel is om dit beeld voor het nageslacht te bewaren. Hoe zag die straat er toen en toen uit?
Dat zouden meer mensen moeten doen.

planning eind jan '07

Nog even bezig
Ik ben nog even bezig met het labelen van de oudere bijdragen dus dat is ook een reden om nog eens terug te komen.

2-11-2006 nu al wel een heel eind gevorderd

Zegt het voort!
Vindt je dit nu een leuke weblog? Zeg het dan verder. Stuur het door in je mail. Zet een link op je eigen webpagina. Praat erover.

Origineel
Alle onderwerpen zijn origineel en niet geknipt en geplakt uit ander internet publikaties. Ook de foto's (op soms een exemplaar ter verduidelijking na) zijn allemaal van mijn hand.