13 september 2009

Corrigerende tik

Volop in de media nu en al eeuwen bron van discussie. Dus daarover ga ik het niet hebben.

Al zoekende in de marktplaats advertenties "gezocht" , je weet nml nooit of je niet iets hebt wat iemand anders zoekt, kwam ik terecht op deze advertentie, echt waar.
Ik heb er een plaatje van gemaakt want straks ie tie weg natuurlijk.


Dat triggerde mij natuurlijk. Want, ik weet al best veel maar dit onderwerp behoorde juist niet tot mijn afdeling verbeelding. Google gerust even op "spanking", er gaat een wereld voor u open. Of niet natuurlijk, wellicht is het uw wereld?? Of u googled niet, ook best.

Eén plaatje wil ik u niet onthouden:



en de rest zoek je maar lekker zelf uit. Of niet. Liever niet, mja. ik zou objectief moeten blijven hè?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten