23 december 2006

Kijk, dat heb ik dan weer..

Zit ik te chillen vanmiddag en naar zo'n programma te kijken: Help! Ik krijg een baan. Met Dennis -kubieke meter- van der Geest, die Judoka die met die postbankleeuw gooit, ja die.
Twee jongens in de picture die zonder baan zitten. Eén daarvan gaat het om. Bij het inleidende gesprekje na een soort "ben je een beetje een doorzetter" test op de BMX baan vraagt Dennis zomaar: "En? Wat zijn je sterke punten?" Die jongen denk even en springt spontaan in de tranen.

Met mij erbij.

Tuurlijk krijgt die jongen een baan in dat programma maar wat blijft is gewoon dat moment dat iemand pas na de concrete vraag over zijn sterke punten gaat nadenken en het niet weet.

Nou, we hebben ALLEMAAL sterke punten!

ALLEMAAL? Ja! allemaal.

Kom op, de wereld zal er een stuk beter voor staan. Of draaf ik nu weer door?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten