15 juli 2007

Not @ NorthSeaJazzFestival 2007

(43/365)

Waarom ik dit jaar niet op het festival ben heb ik HIER al beschreven en daar laat ik het bij dan. Als je er niet bij bent kan en mag je niet verder oordelen natuurlijk.

Het voelt wel als een leegte als ik de reportages en de internet uitzendingen van NPS Output voorbij zie komen.

Vandaag 16.30 Mike Stern, dat ga ik zéker kijken.

Wat doe je dan verder zo'n weekend. Nou, gelukkig is het niet koud. Dat het prachtig weer is kan ik ook niet zeggen. Dus een beetje rondhangen op het terras en binnen. Tour de France kijken. Bloggen, want dat is lastiger als je onderweg bent alhoewel ik met mijn gprs pda-tje wel kleine berichtjes kan posten als het moet. Plaatjes erbij kan ik nog niet maar dat komt nog wel.

Boeiende post hè tot nu toe? Iedereen is op vakantie (en lezen dit ook pas als ze terugkomen en dan is de nieuwswaarde helemaal tot nul gereduceerd als ik niet snel iets aan doe) en sowieso slaat het vakantiegevoel toe bij de overgebleven ploeteraars in Nederland.

Daarom besluit ik nu op pad te gaan en de ultieme illustratie van een natie die met vakantie is vast te leggen en hier te laten zien.

Zodat daarmee deze post tijdlozer is geworden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten