03 juli 2007

Sondervick College: de Locht

(34/365)



(ja, je ziet het goed, er staat nog een antenne op het dak, goede indicatie hoeveel te laat de nieuwbouw komt)

Peepz, het staat er nu nog. Ik ga jullie op de hoogte houden van de sloop en de herontwikkeling. Vermits ik er in de buurt kan blijven komen, maar dan ken je me nog niet.

De losse inboedel is opgekocht dus je kan nog een stoeltje of muurklok kopen. Nostalgie heeft een soort schommel beweging; aanvankelijk denk je: daar moet ik bij zijn en alles in de gaten houden. Dan verwatert het een en ander en denk je er een tijd niet meer aan. Vervolgens breekt de "had ik maar" periode aan.

Op het gevaar af ook te water te gaan hou ik jullie op de hoogte, ik ben toch in de buurt, zeg maar.

links:
kempencampus
sondervickcollege

Geen opmerkingen:

Een reactie posten