30 januari 2008

Web 3.0 : zwaar of licht?



Ik loop een beetje achter met bloggen. Deze is nog van een korte winterperiode voor de jaarwisseling. Duurde één dag geloof ik. En dat was het dan. Wel goed voor de gasrekening.

Wel heb ik het gevoel dat het licht is uitgegaan. Buiten. Behoefte aan de zon. Die blijft dit seizoen wel erg verborgen. of is het gevoelsmatig? Volgens het KNMI was december 2007 zonnig. (ik weet niet hoelang de link geldig blijft)

Volgens mij niet.

Tjeemig. Januari is alweer voorbij. Ook al zo donker.


Een aantal dagen zelfs compleet het licht uit. Dat verkaart het succes van de wake-uplight?

Licht.

Over licht gesproken.

De volgende keer iets over het fenomeen Led verlichting. In mijn bescheiden opinie stappen we hier een beetje te snel naar over. Waarom?

later meer.......

.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten