20 november 2006

Ballonnetje continued

Zojuist ben ik gebeld door Climate Beheer Benelux. Naar aanleiding van mijn opgestuurde ballonkaartje natuurlijk.
Een vriendelijke dame vraagt algemene gegevens maar ook of er wordt gerookt in huis, of er huisdieren zijn en of er iemand allergisch is voor stof en huismijt, want er wordt een nieuw product geintroduceert.

In het kader van deze berichtgeving heb ik een afspraak gemaakt voor een demonstratie op 29 November aanstaande. Check it out!
(ze konden vanmiddag al, maar ja, MIJN agenda is vol)

Zo mogelijk doe ik iets live (webcam) maar plaats zeker foto's van "het evenement".

O, en...voor de berichtgeving ga ik niets daadwerkelijk kopen hoor. ;-)

2 opmerkingen:

  1. - ruilt b voor n
    - pas maar op, de eerste allergie die ze behandelen is die voor telefonische verkopers

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oeps, die zitten ook zo dicht bij elkaar.

    ja, het is dat ze via het ballonnetje zijn binnengekomen, het praatje zelf gaf ze geen schijn van kans.

    BeantwoordenVerwijderen