13 november 2006

Gelezen...

In de Elsevier van deze week ( nr 45, 11 november 2006, € 3,95) las ik een artikel over Mark Rutte. Een behoorlijk uitgebreid artikel.
Zoals ik gewend ben van Elsevier een artikel met de nodige achtergrond en samenhang.

Ik ben al even gevorderd in het artikel als het gaat over zijn wekelijkse etentje bij zijn 82 jarige moeder. Ze praten dan over de week en wat er zoal in de maatschappij gebeurt. Dan nog wat achtergrond en dan zomaar uit het niets:



Daarna gaat het artikel gewoon verder.

Ik kan me voorstellen dat ook Hugo Camps (auteur) uit het veld geslagen was gezien het ontbreken van enige relevantie rondom deze opmerking.

Is dat de verrassende achtergrond van deze politieke nieuwkomer?

Kom gerust eens langs om het hele artikel bij me te lezen en we bomen er nog even over door.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten