Tjeemig, dat gaat snel. En niets is zoals het lijkt.
Vanmiddag 15.00 ben ik gebeld door de winkel. Alhoewel er van enige verontschuldiging geen sprake was kwam de aap uit de mouw. De procedure is normaal zo dat er vanuit Engeland een prijsopgave voor de reparatie wordt gefaxt die door de winkel moet worden ondertekent en bij een relatief hoog bedrag ook met de eigenaar moet worden overlegd.
Nu wat blijkt? Toevallig (?) heeft het service bedrijf de fax naar een adres gefaxt waar ze al twintig jaar niet meer zitten (alsof ze nooit eerder naar elkaar faxen en telefoonnummers niet meeverhuizen). Er werd toegezegd dat zodra de fax alsnog binnen zou komen deze direct zou worden afgehandeld. Achteraan werd er nog iets gemompeld van: ik hoop dat dit toch niet al te vervelend is voor u? Tenslotte lag de "fout" niet bij de winkel. (duhuh)
Een paar minuten later al direct weer telefoon: De fax was binnen en al door hun ondertekend, de kosten bedragen € 18,- (ja, we praten hier nergens over).
Blijft ongewis hoe lang het nu nog gaat duren. Schot zit er in ieder geval weer in nu.
Als tie binnen is horen jullie het weer "peteen".
(ik mis hem wel die RVS rakker, gelukkig kun je een weblog zonder inkt schrijven, kijk hier, toen had ik hem nog)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten