22 maart 2007

Parker Pen (4)

Na de eerste veelbelovende actie heb ik tot op heden niets meer vernomen. Ik had toen al naar een precieze datum moeten vragen maar ja, het vertrouwen was weer eens te groot.

Zojuist (10:15) maar weer een fax verstuurd. Nu met het verzoek om die precieze datum gelardeerd met enige emotionele argumenten.

Let's wait and see.

De drie maanden zijn bijna vol, mijn meest acceptabele ballpoint als vervanger is nu leeg, het geduld is op en mijn invloed is blijkbaar omgekeerd evenredig met mijn verlangen.
Mijn boekjes kladderen vol met ballpoint vlekken en mijn hand krampt van het drukken op zo'n pen.
Kroontjes pen en Oost Indische Inkt is af en toe leuk maar niet handig onderweg.

Communiceren met meneer of mevrouw P.R.Ocedure is nooit grappig.

.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten