18 oktober 2006

13.00-14.00

Geen foto? Noop.
na de lunch toch ook maar even doorgepakt. En een paar punten samen doorgesproken. Wat criptisch allemaal. Jazeker, het gaat dan ook niet over wat ik inhoudelijk door de dag doe maar wat allerlei feitjes daaromheen zijn.

Zo houden wij kantoor in een soort van bedrijfsverzamelgebouw. Met dien verstande dat de hurende bedrijven niets met elkaar hebben. En zo lopen we dan ook langs elkaar door het gebouw. Een goedemorgen kan er nog net vanaf (en ik probeer toch steeds weer aardig gevonden te worden) maar veel respons is er niet. Logisch.

Onze naaste buren wel. Daar delen we nu onze internet toegang mee in wanhopige afwachting van een eigen verbinding. Wachten op KPN dus. (Ja, deze naam durf ik wel te noemen) Al meer dan 6 weken wachten we op iets dat 10 minuten hoeft te duren.
Ook heb ik laatst bij diezelfde buren een kopje melk geleend. En nee, er weken slecht drie mannen, alhoewel dat op zich niks hoeft te betekenen, toch?

Welaan, ook mijn collega heeft nu aangegeven dat er meer gevisualiseerd mag worden en direct vijf pictogrammen bij vijf hoofdpunten van onze discussie getekend. Dat spreekt inderdaad direct beter aan. Alsof ik dat niet wist. Wie goed doet goed ontmoet. Duzz.

Het is nu even heel stil buiten. Verkeer zit ook in de lunchroes. Vliegtuigen zijn stil. Er waren eerder al twee ziekenwagens voorbij gekomen.

Mijn vrouw belde even om te vragen wat ik eerder nodig had want ik had haar proberen te bellen. Zoals zoveel zaken had deze vraag zich alweer in de tijd opgelost.

Via MSN zag ik dat de kids thuis (herfstvakantie hierzo) ff stiekum gebruik maken van de PC van mijn vrouw en net niet snel genoeg MSN afmelden. Tadaaa! Ja, wel erg big-brother achtig.

Het zonnetje breekt nu hier wat harder door. Buienradar laat echter een aanstormend buitje zien.

Ik ga maar weer eens werken. O nee, eerst een kannetje kofiie aanzetten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten