18 oktober 2006

9.00-10.00

Direct na 9.00 dan maar vertrokken. Op de Zeelster zijde van de Broekweg een blik op de kerk.
Het is rustig wat niet altijd cq altijd niet opgaat voor de broekweg. Tis wel beter nu die Audi tractoren de weg niet meer blokkeren. (Da's dan voor insiders)













De kerk staat voorlopig in de steigers.




















"Ze" hebben de tuin van ons oude huis (mijn middelbareschooltijd) leeggehaald omdat het oorspronkelijk perceel in tweeën is verkocht. Er zat toen al een dubbele bestemming op. Het draait allemaal om geld nietwaar. Vanuit de serre gaan ze straks bij de buren in de keuken kijken denk ik.















Eindhoven binnen, niet erg ver weg. Letterlijk en figuurlijk.














Onder de poot van Metz. Is nu nog een klein stukje maar na de verbreding (verdubbeling dus) wordt het meer een tunnel.
















De bermtoeristen staan weer op hun stekkie op de Noord Brabantlaan (richting zuiden) Je mag er 50, het profiel van de weg is best 70 zodat het lekker wegknippen is. Geen andere weggebruikers te zien. Je kent dat wel.















Dan langs het Evoluon.















Daar wordt het al meer kantoorstad.




Het klokgebouw (tien voor half tien inmiddels). Vreet wel tijd zo'n blogdag.















En dan.. Paleis Soestdijk II van Johan Vlemmix, nar in ruste.












En hup...naar binnen, naar de koffie.


2 opmerkingen:

  1. Heh Markoen, Leuk yoh. Nou weet ik eens "wadde gij dun heule dag zoal doeh".
    Is de Vijverstraat 11 echt verkocht? Ik wist het niet. Twee huizen worden het nu? Jee, nu is het echt niet meer van "ons". Al die mooie rondondendrons eruit gehaald.....Succes vandaag en you know: I am wachting you!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oeps, ik heb wel een idee van waar ik aan moet denken maar geef eens een hint vwb je naam?

    BeantwoordenVerwijderen