18 oktober 2006

22.00-23.00

Zo, filmpje klaar. Best goed.

Zag op Buienrader regen aankomen en maar meteen Lana uitgelaten. Je weet wel, die van vanmorgen. Ja, op datzelfde hondenuitlaatveldje.

Lana heeft zoiets van: bah nat, ik weiger op dat gras te gaan. Maar laat me wel naar het veldje toelopen. Nou ja, het is ook al een oudje van 10 en een half (maal 7 is toch 73,5 jaar) dan mag je wel een beetje je eigen weg bepalen. Tenzij Lana dementeert. Niets is uitgesloten.

Echtgenote doet nieuwe kaarsen in de kandelaar. Wij zijn van de donkere kant. Zo weinig mogelijk licht in de kamer 's avonds. Maar wel vaak (heel) lang. Maar da's weer wat anders.

Toch bijna 140 kijkers vandaag. Wel veel terugkomers maar dat snappik. Zou ik ook doen. Reacties? Minder.

1 uh... 2 dan

laterzzzzz

1 opmerking:

  1. Leuk gedaan Markoen. Had het 2e deel nog niet gelezen, maar het verwijderen van jouw mailtje bracht mij toch nog even op jouw site. Leuk experiment zo'n blogdag. Ik hoop dat mensen mij niet herkennen op de foto, anders moet je nog portret-kosten gaan betalen ;-)
    P.S. de koffie staat klaar op kantoor!
    gr. Herold

    BeantwoordenVerwijderen