18 oktober 2006

16.00-17.00

De laatste loodjes.

















een laatste blik uit het raam. Doe ik altijd want ik moet toch het raam dichtdoen.
















langs het klokgebouw





















het "strijps bultje"















zo, de bermtoeristen zijn weer weg (deze zouden rechts in de spiegel moeten staan)
maar ik stond toch in de rij, dus veilige snelheid.
















andere route terug in veldhoven via de peter zuidlaan.
dan zie je nog eens een (wanhopig) bordje.





















even zo wanhopig is alle "natuur" die moet wijken voor de verdubbeling van de poot van Metz.
als we nu eens wisten dat het ook echt een oplossing zou zijn.















terug door de blaarthemseweg. blijft altijd mooi




















en weer thuis.














Daar is het helemaal leeg, lekker rustig. Even de post doornemen. Een offerte waar ik op zat te wachten. Rekeningen waar ik niet op zat te wachten (wie wel)
De hond is weer blij.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten