18 oktober 2006

17.00-18.00

Zo, echtgenote (= echt genieten) is ook weer thuisgekomen. Hard gewerkt met Drommels.
Muziekje opgezet want het is nog heerlijk rustig.

Welk muziekje? Mike Stern zijn eerste LP die nieuw op CD is uitgebracht: Neesh. Want deze plaat was oorspronkelijk alleen in Japan uitgebracht. Wat hebben die Jappanners toch?
Nee, weet ff niet niet waar Neesh op slaat. Wie zegt het mij?

edit (18:08) neesh was toch niet zo moeilijk te vinden. Mike zat nog in zijn excessieve periode.

Wel mooi. Nml. met David Sandborn (pre-piep periode) op altsax.

En dan..










..natuurlijk. Als je zelf niet geniet doet iemand anders het voor je.

Zoonlief zit boven te downloaden. Dochter zal bijna thuis komen, wellicht op tijd maar ik denk het niet.

We eten toch wat later denk ik. (ik denk wel veel hè)

Tussendoor heb ik een gedicht naar "Hadjegedicht" ingestuurd:

Rond

Zomer, lome drukkende stilte
Daglicht, vlinders, fruit
Groei, warmte en de zon
Ideaal voor een dromer

Herfst, waaiend lawaai
Donkere wolken, vogels vertrekken
Ik hoor de stilte door de storm
Het lijkt of alles sterft

Winter, bar kleumende koude
Verlangen naar warmte
Moe, nacht zonder dag
Starre wateren, stralende poolster

Lente, kriebel krabbel begin
Mmmmm, ruiken aan het leven
Ik proef je, kom op!
Bruisende energie, kleur accenten


heeft ie daar ook nog tijd voor dan?
nou zo'n blogdag slorpt wel wat weg. Maar toch is het gelukt. Staat natuurlijk allemaal overzichtelijk in (op?) mijn computer.

Het volgende uur zal wat rustiger zijn.

uh,, dochterlief komt op tijd binnen. toegegeven ik zat er naast.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten